RSS

Ögonblick. 

06 Jan

It’s just one of those moments. 

Jag läste/såg något för ett ganska bra tag sen, och jag blev just då påmind om något viktigt. Eller något som i alla fall jag tycker är viktigt. Allt som händer hela tiden, vad vi gör, utsätter oss för. Det som bara är livet. Just feel, just do, just live. 

Ibland är jag rädd för vad som skall hända eller vad morgondagen har att erbjuda. Oftast lever jag just nu, för jag är rädd varje dag. Men jag lever också varje dag. Fullt ut. 

”History is so beautiful, the time we are living it. We don’t realize it.” – M.A.

   

 
  

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 6, 2016 i Uncategorized

 

Kommentera

 
