RSS

Game. 

04 Sep

Det är så mycket spel i vardagen, i världen. Överallt. Det är spel för att vinna, det är spel för spänningens skull, det är spel för att åstadkomma. Men framförallt så är det mycket som står på spel. 

Jag spelar ett spel. Det spelet är det enda som gäller. Mitt spel heter liv. Mitt liv. Var dag gör jag val i mitt liv som påverkar spelets utgång, som påverkar mitt liv. Jag vet vad jag vill, och jag räds inte för att nå dit. Det jag försöker säga är att ditt spel är det enda som räknas. Och det enda som räknas är att vinna mitt spel. Mitt liv, på mitt sätt. 

Get right, and just keep it real. 

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 4, 2015 i Uncategorized

 

Kommentera

 
