RSS

Vecka. 

10 Jul

Nu har jag varit hemma i nästan en vecka, och det har varit oerhört tråkigt. Det händer ju absolut ingenting om man jämför med hur intensivt det var att vara iväg på campen.. Mina dagar just nu består av att jobba lite, träna lite, spela lite, kolla lite på tv. And thats it…

  
Jag har även ett dilemma gällande vad jag ska göra med mina pengar. Ska jag resa utomlands, ska jag göra min nya tatuering eller ska jag göra absolut ingenting? Haha värt att tänka på

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 10, 2015 i Uncategorized

 

Kommentera

 
