RSS

Lördag. 

09 Jun

Mycket bra helg! Det var stressigt men det var många roliga saker som hanns med! Jag jobbade den fredagen dom var, så det var inte så mycket SPÄNNANNDE som hände. Lördagen vaknade jag alldeles för sent, jag hann endast äta innan det var dags för att packa och prova kläder. Eskilstuna första stopp vid 15:00! Min bror sprang ut då och tog studenten! 

   
 

Det var världens jävla parad sedan innan du hoppade upp på flaken.. Jag missade det för övrigt, jag träffade på en massa folk jag minglade med 😛 

Efter mottagningen hos mamma var det gasen i botten mot Västerås för att fira nästa dåre. Dagen till ära var det inte bara student eller nationaldag, den här tjejen fyllde år! 

 Det var mat, Goa vänner, tilltug, dricka, en massa skratt, GLASS och en massa annat. Det bästa var nog ändå utgången med kryckor… En lyckad helg hur som helst! Skål!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 9, 2015 i Uncategorized

 

Kommentera

 
