RSS

Storlek. 

23 Apr

Det känns som att det har gått ännu fler år sedan jag bestämde mig för att bli större. Och det gör ont att behöva inse att jag inte är större nu än vad jag var 2012. Jag kan skylla på sjukdom och operation i axeln. Men det är bara ursäkter ursäkter. Det är dags att sluta hitta på ursäkter och dags att satsa igen på riktgt. Men det går låååångsamt. Jag har väl tur om jag kan gå upp 2-3 bra kilon på ett år. :/

Högre mål. Större mål. 

 

”Sleep faster I would recommend”

Tid är en dyrbar vara.  

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 23, 2015 i Träning

 

Kommentera

 
