RSS

Skola?

07 Apr

Jag måste säga att allt tränande, allt som allt har gått jättebra. Dieten funkade bra, jag blev ordentligt sjuk i mitten men lyckades gå ner 7,5 kilo ändå på 8 veckor. Nu ska jag uppåt igen. Jag tränar även gymnastik nu för tiden, även om lite sporadiskt så gör jag det, och det är FÖÖÖR kul. 🙂 så på träningsfronten rullar det fram trots en trasig axel. 

Det som däremot inte funkat alls i år är skolan. Jag var på en lektion i början av januari. Efter det har jag inte satt min fot i skolan. Eller jo jag var på biblioteket en gång, men jag har mer eller mindre slutat skolan. Jag har jobbat, tränat, och allmänt degat. Får se vad som händer efter sommaren. Försöka ta tag i skolan? Söka annat jobb och köra heltid? Fly landet? Antagligen träna iaf blir det haha. Tills nästa gång. Vet inte ens varför jag berättar det här. Typ ingen som vet, (förutom de i skolan som mörkt då haha)

En bild från en video förra veckan. ☝️

 

Tofflor på, och en vanlig pushdown för triceps. Gogogo  

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 7, 2015 i Livet, Träning

 

Etiketter:

Kommentera

 
