RSS

Mat. 

22 Mar

Jag tror att det här är den sista hårda veckan som följer nu. Efter det är mars över och jag kan återigen lägga mig på plus över fler dagar i veckan. 🙂

Det ska bli skönt, det känns som att kroppen behöver det. Jag har vart väldigt svag allmänt under dessa veckor, hoppas det blir ändring på det.

Igår firade vi Haur, har tyvärr inget att visa från det, utan jag har istället med lite mat. 😀

   

  

Dagens ord. 

Metrosexuell. 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 22, 2015 i Livet

 

Etiketter:

Kommentera

 
