RSS

Sjukhus. 

17 Mar

Det var en händelserik helg denna gång. Tanken var att den skulle kulminera som vanligt i en intensiv söndag med träning och spel! Men denna härliga söndag som gick vändes allt till något annat traumatiskt och upplevelsefullt. 

I korta drag hamnade jag på akuten och senare AVA där jag fick ligga lvar över natten. Jag fick fasta i ett dygn och kissa i jävla burkar/behållare för att de skulle hålla koll på den volym vätska jag förlorade. Efter misstänkt akut bukspottkörtelinflammation fick jag sedan ingen direkt klar diagnos. En retlig pankreas som under måndagen såg bättre ut gjorde att jag fick åka hem idag.

Trött och svag har jag inte gjort ett skit, och jag tänkte vila från träning i två dagar. 🙂 Det hände mycket roligt under mina lite mer än 24 timmar, men jag orkar inte skriva ner allt här. Ni får en bild eller två, och ni som vet allt det roliga, ni kan le lite för er själva nu. 😀

God natt!

Från kvällen när jag fått min dator, hann spela cs, dota och kola på big Bang haha!



Det första jag fick äta under måndagen strax innan lunch. Jag bokstavligen sprang med mitt dropp-stativ genom korridoren till köket och hämtade mackorna. På väg dit hann jag halvt knuffa undan en sköterska och ropa ”akta på dig” på ett skämtsamt manér. 😄



Dagens ord. 

Redundant. 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 17, 2015 i Hälsan, Random

 

Etiketter:

Kommentera

 
