RSS

Vikt.

30 Jan

Det vänder nu. Jag sa till mig själv att jag ville upp till 70 kg. Jag kom till 71.4. Och så blev jag tjock på köpet. Haha nu är det istället dags att gå neråt.

6-8 veckor diet för att hitta en lagom bra form och sedan lägga på mig igen. 🙂
Kilona kommer säkert rasa under nästa vecka för att sedan gå ner försiktigt. Jag kommer nog att landa runt 63-65 hade jag tänkt.
Mycket spännande, stay tuned!

IMG_6738

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 30, 2015 i Träning

 

Etiketter:

Kommentera

 
