RSS

Löften

25 Jan

I dag lovade jag mig själv att lägga mig tidigt. Jo tjena, det gick ju bra. Klockan är nu 02:55 och jag sitter med min virtuella penna och diktar igen. Jag var faktiskt på väg att sova innan 24 men det blev ändrade planer.. Jag är ändå nöjd med dagen, jag drog av världens jävla benpass, så i morgon kommer jag väl inte att kunna gå. Men efter att ha sovit 4 timmar, jobbat 5, och sedan köttet på gymmet dog jag hemma. Jag åt mat och sov sedan ett tag innan kvällen tog över.

Btw, jag kan vara ett riktigt monster ibland. Men vad fan, jag tycker om stt leva! Delicatobollar hör till det goda livet! 😀

2015/01/img_6747.jpg

Dagens dikt.

Ur askan reser sig vad som en gång så ont bränts
vad som fötts på nytt lever utan kval av vad som hänt
för hur kan det efter att ha dött nu ana vad som känts
dess liv har tagit en ny chans och allt har numera vänt

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 25, 2015 i Livet

 

Etiketter:

Kommentera

 
