RSS

Maskerad.

30 Dec

I morgon vankas maskerad.
Hela veckan har bjudit på stress.
Men nu är det över. Jag har funnit det jag ska ha på mig, så nu kan jag slappna av. Till en början var jag inne på att köpa en iron man kostym, en morphsuit. Men den hade inga tillbehör, jag tyckte att det var lite tomt och naket.. Särskilt med en helkroppstrikå, och endast det! 😀

Min förta tanke var att klä ut mig till Batman, men det var lättare sagt än gjort. (de gör oftast dräkterna i storlekar upp till 140). Men jag hittade rätt till slut, och resultatet får ni i ett annat inlägg!

Glad jul på er och ha ett bra nyår. 🙂

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/6a5/26722972/files/2014/12/img_6598.png

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 30, 2014 i Livet

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
