RSS

Nära.

20 Dec

Det är inte långt ifrån nu. Jag har sagt till mig själv att jag ska upp till 70 kg som delmål. Och vågen närmar sig. 😉

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/6a5/26722972/files/2014/12/img_6548.jpg

Och för övrigt är jag tjock. ”Tjock”. Bara så att ni vet. 😀
Häromdagen var vi på Coop och handlade, jag och Jakob. Döm av min förvåning när jag ser denna skapelse! Helt magnifikt fult och fint, colanissarna hade gjort det där bra tycker jag!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/6a5/26722972/files/2014/12/img_6517.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 20, 2014 i Random, Träning

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
