RSS

Tentavecka.

11 Dec

Denna vecka innebär mycket läsande, många timmar i skolan, många skratt och flumtimmar med klassen och allt annat som hör med. Men det som är bland det roligaste är alla fula bilder vi skickar på varandra när vi inte märker det! Här är två utav dem som jag fått på mig själv! (Och nej jag tänker inte klippa bort så man inte ser numret i hörnet osv)(vem det nu var som påpekade det, säkert Jakob eller nån haha)

IMG_6497.PNG

IMG_6499.PNG

Och med tentavecka innebär även mycket mat i skolan! Häromdagen lyckades jag handla mat till mig själv på McDonalds som vi tog med tillbaka till skolan för 157(?!)kr? … ??!!
Man ba vafan?! Vad åt jag egentligen haha! Hur som helst, jag köpte bland annat en dubbel qp med extra mcfeast-sås och utan gurka. UTAN gurka. Döm av min förvåning när jag tagit första tuggan och känner lukten av INLAGD GURKA!!

IMG_6500.JPG
Aldrig tur haha! Hoppas den jäveln som gjorde min burgare druttar på rumpan och blir blöt i arslet när den första snön lagt sig på riktigt! 😀

Hejhoppheipa på er. Spela klart nu sen plugg och sova! Väl mött!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 11, 2014 i Livet

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
