RSS

Trevliga kort?

10 Nov

När jag rensade lite lådor nyligen mötte jag en massa gammalt roligt. Dels så hittade jag gamla bilder på mig från min tid i Kina. Men även massa grattis-kort och annat roligt. Här följer ett kort jag fick av andre någon gång för längesen. 😂

IMG_6269.JPG

Ett annat kort som värmde var ett gammalt kort från mina tjejer som jag tränade för längesen. När man är ett gäng som ses flera dagar i veckan och är tillsammans blir det som en familj! 🙂

IMG_6271.JPG

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 10, 2014 i Livet

 

Etiketter:

Kommentera

 
