RSS

Hungrig?

24 Okt

Nej det handlar inte om mat. Det skulle kunna var en punkt också, men det handlar om att vara hungrig i en annan mening.

Många gånger kommer jag på mig själv med att träna riktigt bra. Och många gånger kommer jag då ihåg när jag inte gjort lika bra ifrån mig. I veckan tog jag fram min gamla dator och kollade på bland annat gamla bilder. Och tråkigt men sant så hade jag bättre överkropp för 2 år sedan. Jag kan skylla på sjukdom och en operation av axeln. Men det frångår inte det faktum att jag vet med mig att jag inte har gett allt alla gånger.

Så dagens läxa? Var hungrig.
Det är så enkelt som att sätta upp mål. Se på gamla bilder. Se på andra! Vad vill du? Bli smalare? Större? Springa 5km på en snabbare tid? Vad det än är.

Var hungrig.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 24, 2014 i Livet

 

Etiketter:

Kommentera

 
