RSS

Skräpmat?

13 Okt

I dag måndag ska jag börja äta massor. Och massor. Kah tryckte precis i mig gröt och nu ligger jag i sängen och funderar på när jag ska laga mat. 😀

Nästa fråga är om jag ska börja köpa mat hem för att laga eller om jag ska fortsätta äta på Saigon? Det kan ju tyckas att den maten är ”dålig ”. Det finns nog utan tvekan lite socker i såsen, soja och ostronsås finns det vet jag. Just den här på bilden vet jag är lite halvtaskig. Det är ju sötsur haha! Får fundera vidare 😀

IMG_6119.JPG

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 13, 2014 i Livet, Träning

 

Etiketter:

Kommentera

 
