RSS

Triss?

03 Okt

Så här precis innan jag ska sova lyckades jag knappa mig in på mitt spelkonto på svenska spel via mobilen. Jag ville kontrollera ifall jag vunnit på en lången-rad jag lämnade in häromdagen. Givetvis så förlorade jag… Jag spelade en femling och fick 2 eller 3 rätt. Kommer ej ihåg. Förlorade gjorde jag iaf haha! 50 spänn i sjön! 😛

Men det är inte hela världen, nyfiken som jag är ville jag lägga ett nytt spel innan jag skulle sova. Jag hittade två tennismatcher som går i morgon bitti/förmiddag. Tyvärr är spelfunktionen stängd på natten… Men jag gav inte upp, jag klickade mig in på triss och köpte en lott virtuellt. Helt sjukt det där egentligen…hur som helst så lyckades jag vinna 30kr vilket innebär att jag gick plus minus noll. Men innan jag skrapat klart hade jag 2 stycken på 30, och 2 stycken på en miljon. Och när jag låg där och skulle skrapa de sista tänkte jag för mig själv: ”ska jag ligga här på natten, ensam i kallingar och skrapa hem en miljon på mobilen?” Haha jag riktigt såg framför mig vad som skulle hända. Springa ut naken i lina kallingar och banka hos grannen för att dela glädjen? (Granne är för övrigt min vän och klasskamrat) haha vilken jävla natt. Fantasin skenade iväg ett tag innan jag insåg att jag endast vunnit tillbaka de 30kr jag satsar från början. Och med det säger jag god natt.

IMG_6093.PNG

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 3, 2014 i Livet

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
