RSS

Humira.

20 Sep

Jag vet inte om det är placebo, eller om det är ett verkligen potent läkemedel. Men jag måste säga att jag tror det det lutar åt det senare. Läkemedlet gör 95%, sen så kirrat huvudet resten! 😀

För några veckor sedan började jag med en ny medicin, humira. Det är kort sagt en form av antikropp man injicerar som binder sig till receptorer för inflammation. Något sådant, inte vet jag. Googla haha! Det håller nere inflammation iaf, och det är jag glad för. 😎

IMG_5972.JPG

Men!
Jag måste säga att man är lagom kaxig när man måste sticka sig själv med den där.. Jag är illa nervös varje gång haha! Som tur är är det bara varannan vecka man tar den!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 20, 2014 i Hälsan

 

Etiketter:

Kommentera

 
