RSS

Ökk?

08 Sep

Snabbt här nu bara. I veckan testade jag ett nytt gym i Örebro som jag länge velat gå till. Jag hade fått höra att det skulle vara ett sortens gym som jag skulle gilla! Ett lite ”hårdare” och råare med mer byggarstil! Och det stämde mycket väl, det fanns även lite annat som ett bra och välanpassat gym ska ha.

Men det roliga var att det även fanns en hel del riktiga nissar där. Klantiga bollsportskillar och klumpiga ungdomar som knappt visste hur man använde en hantel. Jag får inte glömma att nämna disco-sekten. 3 redigt halvt muskulösa killar såg jag. Alla 3 med armar större än ben…. 😀

Och i vanlig ledning invigde jag speglarna där med en lats!

IMG_5940.JPG

PS. Reppar Power gym i Örebro. 😉

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 8, 2014 i Träning

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
