RSS

Trerätters?

29 Aug

Onsdag.

En helt vanlig dag mitt i veckan.
”Kom till mig kl 18:00!”
Det var mina instruktioner. Jag fyllde nämligen år i onsdags, och allt jag fick veta var att jag skulle vara på en plats till klockan sex. Finurlig som jag är så började jag genast fundera på vad denna ”överraskning” kunde vara för något. Visst så krävdes det inte mycket för att misstänka en middag eller liknande. Men VAD för middag skulle det bli? 😀

Hur som helst så fick jag sitta ner under hela middagen och bli serverad rätt efter rätt. Bättre kunde det inte bli! Först ut var någon cool macka med kräftstjärtar, (kommer ej ihåg vad det hette), sedan små fina ännu coolare potatis i ugn och någon köttgryta med svamp och sallad till. Efterrätt bjöd på mintchokladmousse toppad med färsk frukt. 🙂

OCH SÅ PRESENTER!
Jag tror den här tjejen gillar mig. 😉

IMG_5855.JPG

IMG_5848.JPG

IMG_5856.JPG

IMG_5854.JPG

Jag tog aldrig någon bild på desserten. Jag har för stor aptit för att hinna med det. 😀

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 29, 2014 i Livet

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
