RSS

Harry Potter?

06 Aug

I dag var vi på utflykt iväg till Warner Brothers studion där filmerna till rubriken spelats in! Man fick se uppbyggnader och rekvisita i form av kostymer, peruker, bakgrunder, ja allt möjligt!
Jag kunde inte ha brytt mig mindre.
Det hade nog varit en intressant resa ifall jag hade sett någon av filmerna tidigare! 😀 Men så var inte fallet nu. :/
Jag hittade istället en skön plats utanför att sitta och läsa min bok, med en kaffe vid min sida.

IMG_5721.JPG

Just nu ligger jag i sängen och inväntar mitt öde. Gud vad trött jag är på att ha ont. Njut istället av lite bilder från ställer!

IMG_5710.JPG

IMG_5714.JPG

IMG_5711.JPG

IMG_5719.JPG

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 6, 2014 i Hälsan, Random

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
