RSS

London?

02 Aug

Hur många dagar har jag varit här nu? Är det 5? Är det fyra nätter? Kanske fem nätter? Jag kom hit i söndags i alla fall, och åker hem nästa söndag. Den 10:e vill säga.
Det har varit blandade känslor över vistelsen här, men självklart så är det nog de mer positiva som har övertaget. Det är ett jävla massa gående, och mina fötter gillar inte det. I förlängningen är det även ryggen som tar stryk av det.
När jag väl är hemma väntar iaf läkarbesök, både till min reumatolog, och till ortopeden. Jag hoppas att jag nu får medicin i slutet av augusti för allt det här känns som 2011 all over again.

20140802-020311-7391414.jpg

Morsan får vara med på en bild! Som sagt är vi här hela familjen tillsammans, och mestadels är det kul! Förstå att det i land uppstår irritationer när man är åtta stycken haha! Jag och min bror Rasmus har hunnit med två träningspass! Jag glömde fota vid de tillfällena men jag slänger upp en annan biceps! 😉

20140802-020537-7537433.jpg

Klockan är strax över två här nu! Jag kan säga till sist att i dag svängde vi runt lite på Madame Tussauds vax-ställe. Lagom kul. Jag hade förväntat mig lite mer. Men det var okej. 🙂

Sova nu då, love and peace!

20140802-020825-7705781.jpg

Hängde lite med Mr Freeman. 😀

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 2, 2014 i Hälsan, Livet, Träning

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
