RSS

Seg.

02 Jul

Jag har inte rört mig utanför dörren idag. Eller jo. Jag slängde sopor och gick med dem, och så satt jag på trappen i solen och åt mat. Men förutom det har jag bara varit inne. Och hemma. Ledig, sovit hur mycket som helst, ändå sov jag en timme i soffan mitt på dagen haha!

Sliten kille.

Problemet är mat. Det finns begränsat med sådant hemma hos mig haha. En annan sak gällande mat slog mig idag. För att få kvalificera sig som värdigt fru-material så behöver man i mina ögon kunna laga Ugnspannkaka. Så det så. 😀

20140702-233617-84977435.jpg

Anledningen till att jag inte rört mig från hemmet kan vara att jag är ledig. Jag har inte tränat idag. Och fått fnatt hemma. Det är så långtråkigt ibland haha! I morgon är det fan i helvete som gäller på gymmet igen. 🙂

Just det. Jag har vattnat min blomma idag förresten. 😛 väl mött med er!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 2, 2014 i Uncategorized

 

Kommentera

 
