RSS

Swag?

26 Jun

Långa dagar. Trött Chrille. Hungrig Chrille. En Chrille med smärta. En Chrille med längtan. Det är kul här, men det gör så ont i fötterna. Nu vill jag hem.

Tur att man har swag yolo i alla fall. 😀 eller?

20140627-000242-162776.jpg

För övrigt så har jag legat lågt i kalorier hela dagen. Jag hade tänkt att inte träna något alls. Men idag hade vi pannkakor till kvällsmål… Hmm tänkte jag.. Det är ju gratis snabba goda kolhydrater, så jag såg till att köra ett snabbt pass styrka innan kvällsmålet haha! Olika kroppsövningar för bål och vanliga breda pushups, där en vän tryckte och höll emot för att det skulle bli tyngre! 🙂

Dags att sova. Vi återkommer. Världen är liten.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 26, 2014 i Hälsan, Livet

 

Kommentera

 
