RSS

Trams.

24 Jun

Nu får det vara nog. I dag gick jag nästan i taket. Som tur var hade jag vett nog att inte orka lägga energi på det och vänner på campen som var vänliga och lugnande. Men kanske viktigast av allt, delade med sig av mat. 😀 jag lyckades klämma in ett gympass idag med och åt därför därefter. Middagen var en TOTAL besvikelse. Visserligen smakade det bra. Men kolla på storleken…

20140625-000547-347064.jpg

En liten kyckling bit fick jag? Vissa andra barn fick 3 stycken? Dessa filéer är på cirka 40 gram styck. Det betyder att jag fick kanske 10 gram protein från den måltiden jag blev serverad. Idioter. Som tur var åt jag upp andras mat och lastade på med pasta för att dryga ut lite näringsintag. 😀

Chrille gör det igen, äter det de andra inte äter upp haha. Konstigt? Dåligt beteende? Det är win-win. Jag får i mig den mat jag behöver och vi slipper kasta mat i onödan. Så det så.

Nu är det dags för John Blund, i morgon är jag domare. Och för oss som varit på SSC vet vi vad det betyder. Clownen är här igen. 😀

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 24, 2014 i Random, Träning

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
