RSS

Bygga?

15 Jun

Jag har köpt lägenhet. Eller jag köpte den för länge sen rättare sagt. Det är en nyproduktion som inte ens tagit fart än! :O Det är i alla fall planerad inflyttning kvartal 4 2015, så det är med andra ord ett tag kvar. Innan dess så ska jag hinna med att flytta till vad som blir min andra lägenhet i Örebro. 1 september nu i år är det. Lite snabbt räknat så hinner jag bo där i lite mer än ett år.

Många gånger cyklar jag förbi min kommande bostadsrätt och varje gång är jag lika ivrig över att de ska komma igång med byggandet! Jag har lagt mycket pengar, (eller kommer att) på denna bostad. Det ska bli mycket spännande när det är klart, jag satt igår på gården där och vilade lite i solen.

Men jag lär få vila och vänta ett tag till, men ivrig är jag för det! 🙂

20140615-120947-43787625.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 15, 2014 i Random

 

Etiketter:

Kommentera

 
