RSS

Tove!

13 Jun

Idag var det dags för Tove att kliva ur skolvärlden! Eller ja, grundskolan i alla fall. 😀 Efter tunga skyfall på morgonen så sprack det upp och det blev till slut strålande sol lagom till strax innan utspring vid klockan ett! Det var så kul att se en så rörd och glad Tove som nästan inte var närvarande för att hon var så uppe i allt! Jag kan själv inte relatera till hur kul det var. Jag kommer faktiskt inte ihåg känslan från min student haha! Gör det mig känslokall, eller gammal? 😛

Trevlig mottagning och många härliga ansikten fick vi träffa, som man annars inte alltför ofta stöter på. Jag skulle iväg och jobba så jag hann aldrig stanna kvar helt och hållet. Det slutade ändå med att jag åkte till jobbet, åt mat, var där en kvart. Sen åkte jag hem och sov. Jag är så sliten, jag har varit sjuk hela veckan men jobbat ändå. Det sätter sina spår. :/ ikväll ska jag bara dö lite i soffan. För nu väntar många jobbdagar framför mig!

Grattis igen, hoppas livet erbjuder många möjligheter! 🙂

20140613-220027-79227395.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 13, 2014 i Hälsan, Livet

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
