RSS

Minderårig?

12 Jun

Jag har tidigare under ett ganska bra tag levt efter: ”19 för alltid”. Jag har känt mig så himla ung och har dessutom sett ut som en pojke. Lets face it, jag är en liten kille haha. Ingen riktig alfahane till storlek inte haha! 😂 hur som helst, för något år sen tyckte jag att jag blivit äldre, så jag upplevde mig numera som 21 istället. Funkade bra haha!

Men med det vill man ju ha alla fördelar med att vara äldre! Leg är det ingen fråga om, under de senaste två åren har jag fått visa leg på red vill två gånger. Ja du läste rätt haha! Men den affären i fråga hade 18-års gräns och inte 15. 🙂 Till idag då, i vanlig ordning fick jag dra fram körkortet på systemet! Jag är väl 19 ett tag till då. 😘

20140612-230225-82945587.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 12, 2014 i Livet

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
