RSS

Gains?

06 Jun

Det här med att gå ner i vikt är tråkigt. Du orkar inte träna lika hårt, du är hungrig många timmar av dygnet, du missar en massa god mat. Men å andra sidan så kommer du ha lite mera konturer på det du har när du är klar. 😀

Iofs spelar det inte så stor roll just nu för mig. Kunde inte bry mig mindre om att ”vara i form”. Jag vill bli större. Fem kilo till har jag tänkt att gå upp. Det lär ju ta ett tag däremot haha! 😛

Tills dess får jag bil fortsätta kämpa, nu är det jobb iaf. Väl mött

Nationaldag? Det är fredag. Fredag betyder LEGDAY!

20140606-184916-67756563.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 6, 2014 i Träning

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
