RSS

Balkong?

22 Maj

Det blir inga fler trevligheter på den här balkongen. Stackars andre sålde sin lägenhet, med tillhörande balkong dårå. :O Jag undrar vad den mannen ska köpa härnäst!
För att återkoppla till tidigare inlägg, där jag flyttar in i höst är det uteplats och ingen balkong. Jag och min klasskompis flyttar in vägg i vägg och har uteplatser bredvid! I min kommande lägenhet som jag köpt har jag även där uteplats. Mer om det nästa år! 🙂

Torsdag idag. Snart helg, håll ut!

20140522-110509-39909038.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 22, 2014 i Uncategorized

 

Kommentera

 
