RSS

Spegel?

09 Maj

Det känns konstigt att se på sig själv. Men vad som är ännu märkligare är hur obehagligt det känns att höra sin egen röst. För när vi pratar hör vi inte alls hur vi själva låter.

Lite så känns det på den här bilden. Ser jag verkligen ut så där? Och fan vad duster jag ser ut att vara haha, kolla ögonbrynen liksom. Men kanske är jag berättigad till det just nu haha.

Det är en sån där dag när man bara ligger hemma. Jag har varit vaken och legat i sängen sen 7-8. Vad har jag hjort sen dess? Inget alls. Upp och leva kanske man borde göra? Det kommer.

20140509-105128.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 9, 2014 i Uncategorized

 

Kommentera

 
