RSS

Hundtricket?

04 Maj

För er som inte sett filmen: ni kan sluta läsa nu.
Av någon konstig anledning är det
NÅOT speciellt med tjejer och hundar. Iaf de tjejer som har hundar själv. Det finns ju alla sorters typer av människor, och är du intresserad av en hundtjej?
Skaffa en hund.

Jag å andra sidan kommer överens med hundar lika bra som hundar kan räkna algebra. Hundtjejer och jag är ingen hit i parken med andra ord.
Det roliga med det trots min hundfobi är natt de två senaste tjejerna jag träffat har hundar. -_-

Ödet? Snarare karma.

Så, moral of the story?
Jag hade ingen tanke med detta. 🙂
God natt och akta är för hundar

20140505-003859.jpg

Men vad gör man inte för den där speciella hundtjejen ändå? 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 4, 2014 i Uncategorized

 

Kommentera

 
