RSS

Fortfarande kycklingben!

09 Feb

Lite mer än tre månader nu sen jag opererad axeln. Det har blivit i stort sett bara benträning sen dess, men inte på allvar förrän för två veckor sen. Nu börjar jag kunna träna, men jag är inte tillbaka än där jag slutade!
Inte nog med det, axel-fan har inte ens läkt klart än, och jag får reda på att jag behöver operera höften?! Aldrig tur haha! Nåväl, tänker inte ta den operationen just nu. Det får kanske bli i sommar eller efter den. Har ju köpt en snowboard jag vill åka på! Och så har jag gympaläger i sommar! 🙂

Nog nog! Nu dags att träna! Heipa

20140209-220459.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 9, 2014 i Träning

 

Kommentera

 
