RSS

Mobbad?

08 Sep

Katastrof.

Jag är ett utsatt objekt för mobbing haha! Helt ensam och utan bekanta elle vänner. Det hela kulminerar i att jag nu sitter ensam och äter en glass i solen. Ensam. Haha! 🙂

Men det är lugnt, jag var och tankade och nu väntar jag på att en kille jag ska köpa en tv-bänk av ska ringa. Så jag fann det passande med en glass i solen så länge. Ensam.

Imorn är det upprop och sedan är allvaret igång. Förhoppningsvis får jag en vän eller två på köpet. 😀

Annars har jag min backup-plan, gymmet och gymmet. 😉

Nog för nu mina damer och herrar. Väl mött!

20130901-141826.jpg

Tyckte den fina bilden passade till rubriken!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 8, 2013 i Random

 

Kommentera

 
