RSS

Sushi och sol?

17 Jul

Lite sushi, och lite sol. Jag tycker inte om sushi så det gör inte mig något, jag drog en bentolåda innan bion igår! 🙂 Jag hade däremot velat haft mera sol! Jag hann inte få så mycket eftersom jag slutar fyra…
Det roligaste som hände var ändå vid det här tillfället, ETT ENDA ENSAMT träd som skymde solen… Vad är oddsen liksom? Haha

20130717-221743.jpg

Bion förresten var bara okej, world war z vill säga. Brad Pitt gjorde sitt jobb som skådespelare, men jag kände att man ville ha mer av filmen! Jag upplevde det lite som en dokumentär ibland, lite som en uppmaning till att tänka på framtiden gällande jorden… Men hur som, den får 3 av 5 L! 🙂 (Luu)

God kväll mina nära och avlägsna! 🙂

20130717-222013.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 17, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
