RSS

Gammal goding?

10 Jul

imorgon startar mitt äventyr för i år i den gudsförgätna staden Örebro. (Inget illa om Örebro, hade sagt så om vilken stad som helst. Jag gillar Örebro.) Nu är det lite jobb som står på schemat, träning medan jag är där. Och i augusti skola! Förutsatt att jag kommer in på universitetet vill säga. MYCKET spännande nu på fredag då antagningsbeskeden kommer!

Annars då? Lite tråkigt här hemma igen i vardagen efter att ha spenderat två veckor i nkpg på ssc. Livet är inte alltid en semester! 😀 Tiden går snabbt och det är nog snart dags för lite gympa igen! Väl mött mina vänner!

Popcorn?

Dags att finna den gamla vägen igen och hitta tillbaka?

20120105-232223.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 10, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
