RSS

Borra?

29 Maj

Haha helt otroligt, jag var tillbaka idag, en vecka efter att jag lagat en tand. Sen senast har jag haft lite ont och varit öm, plus att det fastnat både fan och Jans moster i tanden typ. :/ Men det ordnade vi idag, hoppas nu bara att det blir bra!

20130529-130019.jpg

Nu ska jag tycka synd om mig hela dagen. Ont som fan nu. 😦

Ps, jag körde utan bedövning idag för det vara bara ytterst lite borrande. Aj säger jag bara..

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 29, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
