RSS

Rio?

14 Maj

Tidigt tidigt imorse åkte vi iväg för att göra vilstahallen osäker! 06:10 rullade vi hemifrån mig, mot Hållsta för att plocka upp Thai-pojken Patrik! 😀 idioten till pojke var sen så vi fick vänta på han i bilen i 8 minuter?!!!?? 😛

Väl framme i Vilsta blev det genast lite hopp för att komma igång, springa lite och sedan dra på med volterna! Körde lite matta där ett tag men axeln dör efter andra rondat-flickisen jag gör. 😦
Chins chins och chins gjorde jag hela tiden mellan olika övningar, jag måste medge att träning 06:30 är inte min melodi haha! Får la se när nästa gång sker. 😉

20130514-230621.jpg

Här har vi dårgänget innan ingång till hallen! 🙂 god kväll på er!

 
2 kommentarer

Publicerat av på maj 14, 2013 i Träning

 

2 svar till “Rio?

  1. Namnlös

    juni 19, 2013 at 4:08 e m

    Du och Putte, ni är läskigt fulsöta på den bilden alltså! 😮

     
    • christianluu

      juni 19, 2013 at 4:10 e m

      Haha tack tror jag! 🙂 Han är en rolig prick den där Patrik!

       

Kommentera

 
