RSS

Måndag. Maj. Fotboll.

06 Maj

20130506-135349.jpg

Här är vi. Det är måndag, vi är i badhuset och några elever sommar för fullt! 🙂 Andelen elever som blivit godkända i simningen har ökat så vi är endast ett fåtal kvar här! Nog om det.

Idag är set premiär för seriematch för mig denna säsong. Springa och sparka fotboll ikväll haha! Eftersom Christian har legat på latsidan vad gäller fotbollen ska det bli spännande och se vad jag orkar med ikväll. Om inte det vore illa nog är min högra stortå megasvullen. 😦
Men vad gör vi åt det, lite smärtstillande och zon-gel på!

För övrigt har det varit fokus på benträning den senaste tiden. Axlarna är döda i nuläget. 😦 Jag har förgäves försökt få tag på en ny duktig sjukgymnast jag fått numret till, jag hoppas han ska kunna hjälpa mig led komma igång med axlarna. 🙂

Till dess är det fokus på vad jag istället kan göra med träningen. Väl mött Kina damer och herrar, kommer roliga bilder ikväll kanske från fotbollen. 🙂

20130506-135956.jpg

Jobbigt vi hade det i helgen förresten. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 6, 2013 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
