RSS

Jobb.

01 Mar

Just det, det var det också.

I måndags började jag mitt nya jobb, Chrille springer numera runt på djurgårdsskolan dagligen och fostrar morgondagens vuxna! 🙂 Min uppgift är att jobba mot niorna på skolan. Således är jag inte bunden till någon klass eller specifikt ämne. 🙂 Visserligen kommer jag att husera mest på matematik och engelska lektionerna (vilka är mina ämnen) men även i andra ämnen. 🙂

Och inte nog med det, imorgon (lördag) skriver jag på det nya avtalet på Actic. 🙂 Där kommer jag numera inte bara jobba med gruppträning, utan även personlig träning. 🙂 Det ska bli mycket spännande, jag har tidigare bara jobbar privat med det.

Så med andra ord har jag fullt upp nu om dagarna! Heltid i skolan, extra på Actic och så har jag mig själv att sköta! Var finns tiden?! Haha vi kör på! Hej med er, nu ska jag fylla på kylen och skafgwriet

20130301-211157.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 1, 2013 i Random

 

Kommentera

 
