RSS

Kines.

28 Feb

Haha det är så kul, kärt barn har många namn heter det. Kärt barn har även många nationaliteter!

Det är nästan dagligen som folk tror att jag är frän Filippinerna, Mexiko, något annat sydamerikanskt land eller något spännande exotiskt asiatiskt land! Hur som helst är jag kines. Lite iallafall. Mamma är finsk, och pappa är lite blandat. Tror jag.

Nu tänkte vi slå hål på det en gång för alla, jag är inte latino! 😀

20130228-235820.jpg

Det här var från lite lek i hallen igår, idag var jag på fotboll. Men imorgon kör vi dunder på gymmet ska du se! Jag har äntligen blivit frisk. Tror jag. 😦

20130301-000014.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 28, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
