RSS

Morgonspruta.

27 Feb

Onsdag morgon.

På ett stycke provtagning är jag nu. Klockan var inte mer än 07:34 när jag kom hit, och det är fullsmockat med folk! Som tur är fick jag företräde för att min läkare vill ha in svaren till i eftermiddag.

Alldeles strax när jag är klar här börjar jag min första dag på min nya tjänst, det är bara lite nervöst för att jag undrar ifall jag ska hinna i tid haha! För även ifall jag fått förtur i kön så måste jag sitta en kvart innan jag får ta prover. -_-

Och träning då? Hinner man med sånt? Ikväll gör jag förhoppningsvis min första riktiga träning på gymmet på snart två veckor! Jävla skithosta som inte försvunnit! :/ annars då

Det är mycket just nu, jobb, planering, lite mera jobb och förhoppningsvis mer träning för min egen del! 🙂

Vi ses vid vikterna!

20130227-075538.jpg

20130227-075548.jpg

20130227-075609.jpg

20130227-075631.jpg

Hotade förresten några små separationer häromdagen! 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 27, 2013 i Hälsan

 

Kommentera

 
