RSS

Helan och halvan!

10 Feb

Haha fy fan! Han väger nästan dubbelt så mycket som mig och står (minst) ett huvud över mig. 😀 Han heter Marcus och vi körde lite rygg ihop igår!

Det är kul att träna med en riktig dåre som vill köra hårt, tungt och på RIKTIGT! Haha det blev en del ”ingen jävla lek” och en del ”inget att be för!” Men fan vad vi tog i haha! Det gäller att pressa gränserna hela tiden! Annars kommer man ingenstans! Idag kom jag absolut INGENSTANS haha! Fan jag Pt:ade min vän så jag fick stå där som ett fån. Men vad gör man inte.. 🙂

20130210-222507.jpg

Flinet är på iaf! Brun som satan också, känns bra! Bara att jobba på! Lite axlar och vader så är Chrille nöjd.

Tillbaka till oss två då! Måååånga marklyft senare så hamnade vi hos rodden. Sedan var vi tydligen klara? Jag fortsatte någon övning rygg måndags vi setade vader. Fan vad skönt med vader. Det är min sämsta del på kroppen måste jag säga. Chins chins och chins. Fan får mardrömmar. Men vad bra de är! Perfekt allround övning och fint blir det. 😉

Nu ska jag snarka, vi hörs där ute!

20130210-223546.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 10, 2013 i Träning

 

Kommentera

 
