RSS

Fredag.

09 Feb

Haha sjukt! Trippel-pass igår, det är ett under att jag lever! 😀
Vi startade med en timme dans 16:00, springa över till actic, hålla i ett corepass i 30 min. En timme axlar och lite funktionellt efter det. 😀

Haha sliten?! NEJ! Dags för rygg nu snart! Jag hittade en bild från igår också, TAGGAD KILLE!

20130209-151814.jpg

Blixten gjorde susen för att få ögonen att se ordentligt hemska ut haha! Det var en helnykter kväll för övrigt, jag dricker inte de dagar jag tränat. (Undantag finns :P)
Lördag kväll, det ska bli spännande att se vad den bjuder på! 🙂 vi hörs dårar!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 9, 2013 i Random

 

Kommentera

 
