RSS

Axlar. Röntgen. Höft.

30 Jan

Hel otroligt.

Idag fick jag hem provsvar av röntgen jag gjorde av höften och axlarna. Tydligen är det inget ”fel” på höften i det avseendet, vad de nu kollade efter vet jag inte.. Det är den som gör mest ont, idag tog det två(!) trampetthopp innan jag sket i det, gled bort till räcket. Det blev chins rodd och bålstyrka istället. Pain is pain but still nothing.

Igår hade jag axlar på schemat, boom snabbt som fan, 6 övningar intensivt. 30 minuter senare var jag på väg därifrån haha. Vem har sagt att man behöver vara på gymmet länge?;) En annan tråkig sak är smärtan som uppkommit, och här vill jag samtidigt varna lite. Jag har efter jul lagt på ganska bra med vikter, dels för att jag har mindre ont än innan. Men även för att jag försöker lägga på mig lite massa just nu. Och det är tungt jag kör. Det känns i knän och armbågar nu. Lilla Christian hänger inte riktigt med, vi pratar 150 kg knäböj, 130 kg raka marklyft, armarna har jag inga vikter på, men ont och tungt är det haha. Det kan låta som småpotatis med de där vikterna, men då ska man veta att jag väger 60 nu. 😀 Innan tävlingen var jag nere på 55.8 haha!

Mat igen snart, fokus inför morgondagen och SÖMN! Vi ses mina damer och herrar. And may the force be with you. 😀

20130130-221033.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 30, 2013 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
