RSS

Fuldans. Matköp.

26 Jan

Hello!!

Lördag 18:00, jag har inte rört mig så mycket idag ännu. Jag har kanske tagit min första vilodag idag på väldigt länge, men det är ju många timmar kvar på dygnet så man vet aldrig. 😀

Gårdagen bjöd på arbete, egen träning bestående av ett corepass(vilket jag ledde) och lite träning för pecsen! Sedan var det tänkt att jag skulle sitta i soffan med kanelbullar framför teven! Min fredagsritual liksom! Men jag bytte ut kanelbullarna mot vänskaplig dricka och teven mot musik!

Bra vänner, dans, skratt och prat förgyllde kvällen! Jag hittade även ett par underliga bilder. 😀 njut.

20130126-180401.jpg

20130126-180410.jpg

Kanske ska söka till SYTYCD!? 😀

Idag har jag dött hela dagen, enda jag gjort utanför dörren var att jag fyllde på kylen, frysen och skafferiet! 🙂 Stackars Johan var min vapendragare, men det blev bra. 🙂 Nu smider jag nya planer för ikväll, soffan eller dansgolvet? 😀

Vi hörs

20130126-180602.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 26, 2013 i Hälsan

 

Kommentera

 
