RSS

Maskin.

24 Jan

Ja. Du ser rätt.
Christian Luu är en jävla maskin. Jag säger inte att det är många många fler där ute som också är det. För jag vet många som kämpar de också. Men det slog mig idag, jag har ont, det var kallt, jag är inte så duktig osv. Men fan vad jag tar i haha. Trött? Spring mer. Svag? Fortsätt iaf. Ja ni fattar.

Jag hoppas det kan inspirera några till att försöka lite hårdare, lite mer men framför allt. Våga.
Nu fattas det bara för min egen del att vara lika ambitiös när ser gäller mina studier. Jag kan träna som en tok, lägga ner tid och energi på det. Men att föra samma kamp inom skolan är jag inte lika bra på… Skärpning Chrille!

20130124-215920.jpg

Så här ”snygg” var jag idag när vi sprang i 10-15 minus. Stackars hals säger jag bara. Blodande från helvetet haha!

För att koppla ihop lite träning med tänkande, så vill jag dela med mig av mitt favoritsvar jag brukar ge när folk frågar mig hur jag orkar träna hela tiden. De säger: vilar du aldrig? -Jo. Varje kväll svarar jag alltid
Haha jag menar, man gör prioriteringar hela tiden i sitt liv. Det är så mycket man vill göra, men man hinner inte allt. Så om du inte tränar så mycket, det för inget. Se bara till att du är nöjd med sig själv, och mår bra. Det tycker jag är det viktigaste. 🙂

20130124-220316.jpg

Jag funderar på att köpa glasögon. Jag blev ju nästan snygg i de där. 🙂

Imorgon är det fredag, sovmorgon, och gymträning till jag spyr. Lite abstinens nu efter att inte ha kastat vikter på värva dagar. Och som vanligt,.,, ÄR DET KANELBULLAR PÅ FREDAGAR!!!!
Hoppas nu har det bra. Tack och hejs.

20130124-220555.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 24, 2013 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
