RSS

Söndag. Kycklingben.

20 Jan

Söndag.
Den där trevliga vilodagen där det inte alls händer något. Eller så gör det det. Om man heter Christian Luu. 😀
Vakna, äter frukost, drar till vilsta och har träning i två timmar. Ner på stan med Peder och äta lunch. DET VAR ASIATISKT! Och inte blev jag mätt heller. -_- hem och städa lite efter det och tänka ut dagen. 🙂

20130120-220459.jpg

Det blev ganska segt under hela eftermiddagen. Lite spel, lite mat, lite vila och lite gossip girl. Jag skulle inte träna idag var det tänkt. Men vem försöker jag lura?! Haha! Jag bytte om och tog mig mer till power för ett benpass. Och jag måste säga det, jag får ta det lugnt ett tag nu med benträningen. Det har börjat göra ont i vänster knä, under knäskålen där några muskler fäster. Kör man tungt som jag gjort sen träningen kanske det sliter en del. 😉

Och jag är ju så liten så kroppen är nog inte van än! Jag ligger ändå en bit över tresiffrigt på knäböjen. 🙂 Och då ska man veta att jag väger 60kg..

20130120-220931.jpg

Här i squatracken, en av mina tre favoritplatser i gymmet. 😉

Nu har jag ätit IGEN för idag och ska dö lite i soffan innan läggdags. Imorgon är det måndag och det betyder jobb! 🙂 ses där ute!

Ps, körde lite vader idag också. Min svagaste punkt på kroppen, så jag ska försöka hinna och komma ihåg att lägga mer fokus på dem!

20130120-221151.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 20, 2013 i Hälsan, Träning

 

Kommentera

 
