RSS

Progression! +dagsform

19 Jan
Progression! +dagsform

En del saker går bra nu! 🙂 På nya jobbet har jag klarat mig okej, tillräckligt bra för att få beröm av regionschefen! Chrille gör bara vad han kan! 😀

20130119-215048.jpg
Jag menar, träning och ledning är något jag hållit på med ett tag! Men man kan alltid bli bättre och det är bad jag försöker att bli! Det känns skönt att komma in i det här nya hänger på actic som de skapat. Likasinnade träningsgalna människor! 😀 Det jag gör där är att ha han om gruppträning med core och funktionell styrka!

En annan rolig sak är dagsformen. Igår fick jag höra att jag var tjock!? 😀 Haha det jag fick höra var med tanke på hur smal jag var för cirka en månad sen när jag var och tävlade. Så rippad har jag nog aldrig varit innan. 😀 Just nu äter jag för fullt och försöker gå upp några kilo. Magrutor? De har funnits där så länge jag kan minnas. Så jag behöver inte oroa mig. 😉

En liten jämförelse! Första december och idag! 🙂

20130119-220214.jpg

Inte nog med det, idag har jag spenderat dagen med Rebecca. 🙂 Vi hade en trevlig fikastund innan vi handlade mat och Chrille körde le masterchef! 😀 värsta middagen lyckades jag trolla fram!

20130119-220348.jpg

Nu är det dags för mat igen innan jag intar dödläge i soffan. 🙂 va har DU gjort idag? 😀

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 19, 2013 i Random, Träning

 

Kommentera

 
