RSS

Skruv.

13 Jan

Till att börja med, högst upp på min önskelista just nu är en nybakad kanelbulle! Nu är det ju så att jag råkar bo ca 100 meter från Statoil så det ska nog gå att stilla den där hungern och begäret haha!

Nu till något helt annat, idag så råkade jag hamna i vilsta, och tro det eller ej, varv både framåt och bakåt på tumbling, och både skruvar och dubbla på trampett. Efter det blev det lite lek på trampolin, och jag lyckades fånga en bild!

20130113-221743.jpg

Relativt rak ändå måste jag säga. 😀 Men fortfarande dålig haha! Men ändå, jag har ändå varit borta i över tre år pga skador och sjukdom. Så jag är nöjd! 🙂

Slut på det roliga nu iaf, imorgon är det vardag igen och rutinerna sätter igång! Förmodligen blir det dubbla pass imorgon. Eller jag VET att det kommer bli så. Väl mött era dårar. 🙂

Vi hörs

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 13, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
